Kolme maalimiestä. Yhdellä etunami ja loppupalkka (makaava), yhdellä pelkkä loppupalkka (seisova) ja yhdellä ei mitään nameja (istui kiven päällä). Ensimmäisenä keskimmäinen mm, hyvä ilmaisu, mutta näytölle kytkiessä Merri ponkaisi metrin mm suuntaan ennenkuin ehdin sen kytkeä.

Toisena nappasi viimeisen mm, jolla oli myös etunami, mutta Merri ei sitä huomannut vaan lähti nopeasti hakemaan mua. Taas ponkaisu mm suuntaan ennen kytkemistä.

Palattiin alueella takaisinpäin ja sai tosiaan tehdä töitä paikallistaessa ensimmäistä maalimiestä. (tämä kohta teetti töitä kaikilla koirilla), hyvä ilmaisu, mutta taas hätäilyä ennen mm menoa.

Olin suunnitellut vuoden alussa, että muutan kerrallaan aina vain yhtä asiaa/treenikerta, mutta nyt olen ahnehtinut liikaa kerralla, eli olen muuttanut samaan aikaan sekä mm antamaa palkkausta, että omaa palkkausta, kun Merri tulee mulle ilmaisemaan. Nyt täytyy palata hieman taaksepäin, eli keskityn palkkaamaan koiran rauhassa, kun se tulee ilmaisemaan ja rauhoitan sen lähelle ennen näytölle lähtöä. Kuonolla käteen tökkäisyn odottamisen jätän toistaiseksi.

Seuraavalla kerralla:
-Kaikilla maalimiehillä etunamit, yhdellä palkkaan lopuksi itse (ja jokaisella palkkaan vielä rauhassa itse, sen jälkeen kun mm on palkannut koiran). Palkkaan koiran kun se tulee ilmaisemaan ja olen itse tosi rauhallinen.