Olen aika huono reklamoimaan mistään ostamistani asioista tai saamastani huonosta palvelusta (mun ex-työkaverini taas oli valitusten kuningas ja muistan joskus että oli todella kiusallista olla ravintolassa syömässä, kun joka asiasta piti narista...). Ennen joulua kuitenkin tapahtui sellainen virheiden suma, että päätin valittaa useammastakin asiasta. Ehkä musta on vaan tullut tarkempi rahasta, kun hoitovapaalla nuo eurot on välillä aika tiukassa!

Parhaiten kävi ulkoilupuvun kanssa, jonka ostin jo elokuussa. Housut otin käyttöön vasta lokakuussa, kun ilmat viileni ja jo marraskuun loppupuolella oli vedenpitävien housujen liimatut saumat auenneet takapuolesta... Palautin housut urheiluliikkeeseen ja he lähettivät housut valmistajalle. Eilen sitten tuli soitto, että valmistaja palauttaa ulkoilupuvun hinnan takaisin, mutta minun pitäisi palauttaa myös takki. Vein sitten takin tänään urheiluliikkeeseen saadakseni rahat ja ystävällinen myyjä antoi minun pitää myös takin, koska valmistaja ei sitä tahtonut takaisin ja urheiluliike ei sitä voisi kuitenkaan myydä eteenpäin. Sain siis takaisin sekä rahat, että takin!